Dr. Petruska Ildikó

|
Publikációk |
Oktatási területek
- Marketing
- Stratégiai marketing
- Fogyasztói és vásárlói magatartás
Kutatási témák
- Fogyasztói és vásárlói magatartás
A fogyasztói magatartás elemzése - befolyásoló tényezők és vásárlási döntések - a fogyasztói piacon. - K+F és a marketing integrálása, innovációs klaszterek
Innováció- és piacorientáció. A K+F és a marketing szervezeti integrációja: az interfész menedzselése, szerepe az újtermék-fejlesztésben.
Jelentősebb tanulmányutak, kitüntetések
- Kar Kiváló Oktatója, Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem, Gazdaság- és Társadalomtudományi Kar 2002, 2018
Nyelvismeret
- angol (B2)
- orosz (B1)
Végzettség
- PhD, műszaki menedzsment, 2005, Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem
- Dr. Univ., 1979, Közgazdaságtudományi Egyetem, Budapest
- Közgazdász tanár, 1977, Közgazdaságtudományi Egyetem, Budapest